Zaangažovanie tzv. transgender influencera lídrom svetového trhu s pivom viedlo k bojkotu koncernu zo strany spotrebiteľov a obrovský pád jeho hodnoty.
“Finančný kolaps firmy Budweiser ukazuje skrytú moc, ktorú má americký spotrebiteľ stále nad miliardármi z Wall Street,” hodnotí portál HealthImpactNews.com. Ide o koncern Anheuser-Busch, ktorého hodnota od začiatku apríla klesla až o 15,7 miliardy dolárov. Hromadný bojkot produktov popredného výrobcu zlatistých nápojov bol vyvolaný zaangažovaním Dylana Mulvaneyho, chlapa, ktorý svoju mediálnu kariéru stavia na poruche pohlavnej identity, aby propagoval produkty spoločnosti – konkrétne značky Bud Light.
“Bolo to naozaj historické a musím povedať, že som v živote nič podobné nezažil,” – Brian Shilhavy, redaktor webovej stránky, zdôrazňuje. “Je to silnejšie ako protesty, dokonca aj ako akcia Occupy Wall Street v roku 2011, a určite silnejšie ako hlasovanie za politikov. Je to najsilnejší hlas amerických spotrebiteľov ako vyjadrenie protestu nad zmenou, je to spôsob, akým sa rozhodujú minúť svoje peniaze, hlasujúc na jedinom mieste, na ktorom skutočne záleží – na trhu,” – dodal komentátor.
Ako poznamenal Shilhavy, v prípade Budweiseru nejde o politickú, konzervatívnu akciu, ale o celoamerický protest, ktorý presahuje tradičné politické delenia. “A to je hlavný dôvod, prečo korporátny gigant z Wall Street sa dnes chveje a snaží sa čo najrýchlejšie ustúpiť,” – zdôraznil autor.
Podľa komentátora Američania týmto spôsobom vyjadrujú svoj odmietavý postoj k “transgenderovej kultúre” útočiacej na mnohých frontoch: ničí ženský šport, zmrzačené tzv. transgenderové deti doháňa k samovražde, vpúšťa biologických mužov do privátnych sfér vyhradených ženám.
Propagačná kampaň Bud Light sa časovo zhodovala s vraždou šiestich ľudí v Nashville, ktorú spáchal “transgender aktivista”. Predaj piva tejto značky padá v celej krajine strmhlav dole. “Minulý týždeň o viac ako 20 percent, predchádzajúci týždeň o rovnakú sumu,” – vypočítava Shilhavy. Nepomáhajú ani predajné a propagačné kampane.
Podľa denníka The Wall Street Journal sa pivný koncern rozhodol “zvýšiť výdavky na marketing piva Bud Light, urýchliť výrobu novej série reklám a každému zamestnancovi veľkoobchodu Anheuser-Busch dať debničku Bud Light”.
“Teraz je viac ako kedykoľvek predtým čas, aby sa Američania postavili proti miliardárom a bankárom z Wall Street, ktorí ničia túto krajinu, ale musíme sa zjednotiť a nenaletieť straníckej politike a politickým hrdinom, ktorí slúžia svojim pánom v korporátnej Amerike,” vyjadruje sa komentátor.
“Big Tech robí krok k prenasledovaniu a zotročeniu ľudstva tým, že kontroluje tok informácií a snaží sa Elona Muska vydávať za konzervatívca a zástancu slobody prejavu (ani jedno z toho nie je pravda), pretože jediný spôsob, ako mať pod kontrolou americkú populáciu, je udržiavať ju rozdelenú v sociálnych a politických otázkach,” domnieva sa Shilhavy.
“Máme silu vzdorovať jednoducho tým, že odmietneme používať ich produkty,” dodáva.
Zdroj: HealthImpactNews.com